Livet Som Nellie

Direktlänk till inlägg 4 december 2010

Jag får testa igen

Av Nellie Carlsson - 4 december 2010 20:59

Hej!

Nu får ni följa med mig in till min vardag. Jag kommer vara lite försiktig i början för att se hur det går :) Men jag kan väll lägga in en liten "mini info" om mig.


Namn: Nellie Carlsson

Ålder: 12

Fyller år: 98-05-28 :)

Längd: Ca 154 cm

Hur håret ser ut: Rätt långt, smålockigt nästan vågigt, lite brunt men med ljusa slingor.

Ögonfärg: Grön, blå, grå, typ allt ;)

Klädsmak: Allt som är skönt. Svarta jeans med en snygg tröjja maybe?? :)

Kär i: Jadu, en men inte en annan ;O

Skola: Astradskolan

Tycker om klass: Jättebra men pratig klass. Gillar mina vänner och gillar kanske en kille också :O

Intressen: Ridning har en stor del i mitt liv. Även att fota. Jag har en sony a200 tror jag :) Jag älskar allt med djur att göra. Jag har en hamster som heter Gizmo och en kanin som heter Måzart :) Jag spelar även volleyboll och skjuter luftgevär. :)

Bloggens mening: Ni får följa mitt underliga liv. Bloggen är nästan min dagbok. (Föresten. Att härma är smickrande men det är SKITjobbigt. DU som redan skrivit min dagbok i din blogg kan väll veta att man härmar som en VISS person har gjort med min förra blogg -.-')

Jag hoppas ni vill följa mitt liv!! :D  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nellie Carlsson - 15 december 2010 21:38


Hejsan! Hittade ett par supersöta öronmuffar som jag önskar mig i julklapp :)   Älskar alla ^^ ...

Av Nellie Carlsson - 6 december 2010 15:37


Japp! Snart ska jag till volleyboll! Rätt kul, men är för trött -.-' Ha ha ^^ Rätt kul i skolan också, fick se en söwtis ^^ I alla fall ska jag titta på tv!!!!!!! Bye bye!   ...

Av Nellie Carlsson - 5 december 2010 19:46

Hej allihopa! Nu har jag en ny julheader! VAd tyck?? Jag blev himla nöjd!! I morgon är det skola. Trist! Skulle gärna vilja vara sjuk :S Ha ha ^^ Fast det skulle inte gå för sig. Tyvärr funkar inte det att få på webcamen :( Skulle vilja ta någo...

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på tolv underliga år som fyller 13 i maj. Jag älskar allt med djur att göra och jag har en hamster som heter Gizmo och en kanin som heter Måzart :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards